Måndag

Det senaste veckorna, månaderna? har jag inte alls bloggat lika mycket som jag har gjort tidigare.
Mycket har hänt och jag har varken haft tid, ork eller inspiration. Knappt ens tillgång till någon dator.
Jobbar för fullt helatiden, och kommer att göra det under hela sommaren också.
Får ju även veta nu i Juli om jag har kommit in på högskolan.. så jäkla nervös! Sökte till sjuksköterska,
och hoppas på det bästa! Jag vet heller inte om jag tänker fortsätta att blogga så länge till, gör det lite smått nu
men vi fårse om den läggs ner helt till slut, tycker helt enkelt inte att det är lika roligt längre.

Just nu är jag hemma hos mamma och pappa, ligger ute på altanen och solar! Jobbar kväll idag, börjar kl 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0