22:34 Lördags kväll .

Kom precis hem, är så trött så jag knapp vet vad jag heter...
Ska nog lägga mig om en stund, fårse om det blir en tur till Sandviken imorgon.
Träffa Janina och Amanda och började med projekt arbetet, skulle ju vara bra kanske, hehe.
Fick en kommentar tidigare idag, eller om det var igår, på föregående inlägg.
När jag skrev att jag kikade runt på lite skor, hon undrade om jag köpte några
ja, känner ni mig rätt så är väll svaret rätt så givet ? haha, klart jag beställde ett par.
Visar vilka när dem kommer hem till mig, blir väll i veckan :)

Har föresten sänkt priserna på bloppisen, några av er tyckte ju att det var för höga priser.
Hoppas ni är nöja nu då, och köper något! Vill bli av med allt :)


Kommentarer
Postat av: sara

Ha en fortsatt trevlig lördag :)

2011-05-21 @ 22:57:32
URL: http://shansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0