Packning .

Håller på att packa lite nu, orkar inte stressa i veckan, måste ju till skolan
ett par dagar också. Ska bli så himla skönt det här!!
Ska plugga lite senare, vill ha allting klart innan jag drar iväg.
Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu, min älskade lilla kusin är magsjuk...
Stackarn, fårse om jag ens kan träffa honom innan jag åker, hoppas
på det bästa! Vill bara bli klar med packingen, vet inte ens vad jag ska ta
med och vad jag inte ska ta med, vill ju ha med så lite som möjligt, får
se hur det går...


Kommentarer
Postat av: Fia

Hoppas du tar massa fina semester och outfit bilder =)

2011-03-06 @ 20:13:23
Postat av: Elin

Sv Fia; Ja, det kommer jag att göra!

2011-03-06 @ 21:39:46
URL: http://fashioninfluence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0