Hemma i sverige .

Nuså! Äntligen hemma i Gävle igen, kunde inte vara gladare.
Så himla skönt, är fortfarande sjuk så ska bara ta det lungt
nu och försöka bli frisk så fort som möjligt.

Är fortfarande i chocktillstånd, igår när jag kom hem och skulle
börja packa upp alla saker som jag köpt till mamma och pappa,
så kom pappa fram med ett kuvert, han sa att det var för att
jag fyllt år oså. Så när jag öppnade det, så låg det en bilnyckel i?!
Så sa han att jag skulle gå ut och titta i garaget...
haha, jodå där stod det en bil. Mamma hade tydligen åkt till
Stockholm och köpt den i veckan... Herregud.
Otroligt tacksam! Har världens bästa föräldrar!

Men iallafall, nu ska jag få i mig nånmat, sen får vi se om någon
kommer hit och hälsar på! Ha de bra.


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va kul, kan du inte visa bilen =)?

2011-03-27 @ 21:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0