Halsband - For sale!

Har ganska många sådana här halsband hemma!
Skit snyggt, format som en klo, i silver.
Väldigt liknande det som finns att köpa hos Fashionology, fast jag
säljer mina för ett betydligt billigare pris! Tar 150kr plus frakten, 30kr.

Det är bara att hära av sig här, eller på min melj om du vill ha ett!
Kommer dock inte att kunna skicka det på ett tag eftersom jag
kommer vara i Thailand från imrogon och två veckor framåt!
Men kommer skicka det såfort jag kommit hem!
Det finns inte jätte många så det är först till kvarn som gäller!
[email protected]








Kommentarer
Postat av: Elin Häggström

Hej tjejen!



Jag gillar din blogg. Råkade komma in påden från startsidan :)



Du, jag diggar halsbandet. Och vill gærna køpa ett

:)

2011-04-26 @ 20:00:29
URL: http://ratherbesurfing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0