Söndag .

Har tillbringar hela helgen med att plugga, har lämnat in jätte många
upgifter nu, vilket känns väldigt skönt! Har lite kvar dock...
Men har bara en lektion imorgon i skolan, kl 8 till 9.
Alla andra lektioner var typ inställda. Så åker hem en stund innan
jag ska jobba, 3 till 7. Ska bli roligt att komma in i det igen :)

Annars blir det nog rätt lungt i veckan. På lördag ska jag hem
till Janina, som fyller 20 hela år! Ska blir super kul :)
Tänkte kanske fixa nytt pass den här veckan, skulle också
behöva ta sprutan och fixa lugnande, (jag klarar verkligen inte av flygplan)
Brukar för det mesta kräkas mestadels av resan, orkar inte göra det i 10 timmar!
haha. Men det fixar sig nog. Ska ju bli så himla roligt att åka till Thailand.
Inte långt kvar nu :)

Föresten; kommer ni ihåg att titta på stylisterna på kanal5 play.se
imorgon? Dem som tävlar om en praktik plats med Sofie Fahrman?
victoria törnegren är ju med :) Jag ska iallafall kolla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0