Light .

Ligger i sängen och slötittar på spårlöst. Är jätte nöjd med mina
Lita skor, skulle vilja ha ett par beiga i mocka också, och så såg
jag att det hade kommit in en ny modell, Lita 2. På solestruck.
Ett par marinblå i mocka, med en silver klack, grymt snygga.
Men det känns lite onödigt att köpa flera styckna, nej får nöja mig
med mina svrta!

Fårse vad som händer resten av veckan, kanske ska boka hotell för
andra veckan i Thailand. Skulle vara skönt, så man känner att det är gjort.
Kan inte fatta att vi fick det första för bara 700kr! Sjukt.




Ville bara säga det också, när man har över 100 läsare om dagen, så är det
väll jäkligt konstigt att man får så få kommentarer? Kommentera mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0