Fredag .

är så sjukt trött att jag inte vet vart jag ska tavägen. Fattar inte!
Ska bara ta det lugnt ikväll, skulle iväg men får ta det på Söndag.
Vill bara ta det lugnt nu innan skola kör igång igen.
På måndag måste en massa saker fixas, måste ringa till fritidsresor, eftersom
våra biljetter till thailand försvunnit från min mejl. Måste fixa ett nytt pass
den här månaden också! Ångrar lite nu att jag inte gjorde det i höstas.
Men då orkade jag inte följa med till huset i Grekland, hade hunnit blivit rätt kalt
där då. Men iallafall! snart åker vi ju, så lär väll göra det nu.

Jag har varit lite smått besatt de senaste månaderna, sen jag såg ann-sofie backs
vita ulljacka, som Elin Kling har ni vet? hann aldrig hitta nått ställe som sålde den, men
när jag väl gjorde det så fanns det ju inga storlekar kvar, såklart...
garde-robe hade den, nu hade dem den för halva priset, emn det fanns bara storlek
Large kvar, 1500kr alltså, jag var tvungen att ta hem den och prova.
Ber till högre makter, att den är luten i storleken!! Snälla snälla snälla.
Den ska ju vara lite over-size, men det är väll mer troligt att den är lite väl over-size, tyvärr!
Hoppas på det bästa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0