SvartVitt .



Ska lägga mig snart, måste upp tidigt imorgon (även fast jag är ledig)
Måste till dokton och få lugnade, då undrar nu ju säker varför jag ska
ha de, jo det är som så att jag är sjukligt flygrädd, brukar väll kunna stå
ut med att må illa och kräkas när man bara ska till typ Grekland
eller så, men tror faktiskt inte att jag klarar av det varken fysiskt eller
psykiskt att flyga 10 timmar till Thailand, måste bara kunna somna, snabbt.

Men jag vet inte ens om det kommer att funka, eftersom att det är ju som
sagt psykiskt, vet inte varför jag mår som jag mår.
Man kan inte ens få någon kontakt med mig, gråter och mår illa.
Trevligt resesällskap, verkligen. Men ändå har jag ändå satt mig
på ett plan varenda år sen jag föddes? ja, jag antar väll att det
är värt det när man kommer fram :)

3 veckor kvar!


Kommentarer
Postat av: Lixy

2011-02-18 @ 09:53:06
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0