My day .

Idag är jag ledig, men måste ändå plugga heladagen.
Får se när man orkar ta tag i det. igår blev det bara en timme i skolan.
men snart är det lov, och sen är det ju bara 3 veckor kvar till Thailand!

Sålde föresten min Chanel väska som jag köpte för några
månader sedan. Var nöjd med den i början men sen
kände jag att jag hellre vill ha en annan modell.
Så det var en tjej i Norge som köpte den! Hoppas att hon
blir mer nöjd med den då! Kände också att jag hellre hade pengarna
just nu också. Fick ju en hel del för den!

Sitter och kikar runt lite på Acnes outlet, dem har ju rea på den
där underbara toppen som jag har velat ha sen i somras när jag
såg den på Elin Kling i Kling Show. Cali short jacket heter den.
den kostade över 6000kr från början.
Så här ser den ut;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0