Huvudstad - Shopping .

Kom hem så sent igår så hann aldrig skriva nått. Gick och la mig direkt.
Det var så sjukt kallt i Stockholm, trode att jag skulle frysa ihjäl.
Men men, tänkte iallafall lägga upp liter bilder på det jag hittade!
Inte super mycket, men är nöjd ändå, hittade en heldel som jag hade
hoppats på skulle finnas, så det var kul!




Dessa fina tröjor var jag ute efter! Tog en, av varje färg!


Ful-snygg blommig blus - silkes linne


Super fina underkläder, samma mönster som blusen åvanför.


Lax rosa mocka shorts .


Vita skinn shorts, med mocka detaljer från Elin Kling <3 H&M


Elin Klings Bomberjacka

Kommentarer
Postat av: klara

åhh vart kom de första shorts ifrån?? :)

nice blogg du har!!

2011-04-28 @ 19:04:58
URL: http://byklara.blogg.se/
Postat av: Elin

Sv Klara; Dem kommer från H&M Trend

2011-04-28 @ 19:15:34
URL: http://fashioninfluence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0