Högskola .

Jag kanske äntligen har kommit på vad jag vill göra efter studenten!
Först och främst så tänkte jag ju att jag skulle gå på Högskolan här i Gävle.
Men efter att ha kikat egenom deras kurser och program så känner
jag mig väldigt osäker, egentligen finns det ingenting som jag skulle kunna tänka mig.

Men så hittade jag det! Den perfekta högskolan, den perfekta inriktningen,
det perfekta jobbet!, den ligger i Stockholm.
Jag skulle dö om jag kom in, det är cirka 200 personer
som söker varje år, var av det finns 14 platser...
Konkuransen är stenhård, plus att man måste ha grundläggande kunskaper i
sömnad? roligt, jag blev utslängd från syslöjden, tydligen så tyckte hon att jag
inte "passade" in där, haha. Men iallafall ska nog verkligen kämpa för detta!
Återkommer med detta när jag vet hur jga vill och hur jag tänker göra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0