Fredag .

Ska snart åka iväg till stan och hjälpa J att flytta. Eller ja, han får ny
lägenhet imorgon! Igår var jag på Bio, med Amanda och Caroline.
Vi såg Sanctum i 3D, jag tyckte att den var riktigt bra faktiskt!
I veckan blir det plugg, även om det är lov, men efter lovet så
drar vi ju iväg till Thailand, så måste få klart allting innan, är
ju skönast så! Blir nog en sväng till Janina i veckan också så vi
kan planera lite inför :)

Blir en till spruta i veckan också, och så måste jag ju hämta ut
de nya passet! Får icke glömma det!
Har varit lite dålig på att blogga nu, senaste tiden.
Har fullt upp med körkortsplugg och massa annat!
Men jag tror att vi kommer ha internet nere i Thailand så då ska
jag blogga! Men nu måste jag göra ig klar så jag kan kila iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0