Sleep .

Nu blir det sängen! ska upp tidigt imorgon.
Imorgon när jag vaknar ska jag fasiken gå ut och gå.
har kommit på att jag är bra jävla lat...
Men ni måste ju hålla med om att det är bra mycket skönare att sova?!

Fick försten några frågor om dessa skor.
Har skrivit detta förr, men nu gör jag det igen då, eftersom ni undrar :)
Dem kommer från ett märke som heter FINSK.
En finsk designer som jobbar från london. Jag tog kontakt med dem
på hennes kontor, fårgade dem om dem hade ett par jag fick köpa
och det hade dem. så en gullig tjej skickade dem till mig.
Fick punga ut mellan 3000-4000kr för dem, om jag minns rätt.
Dem är gjorda av enbart återvunnet material, och ja det svarta är hår.
Tror att dem heter FINSK Pony Black.

Livingdoll.blogg.no, Vanillascented och BrianBoy har likadana!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0