Shorts.

Jag tänkte slå till på ett par svarta skinnskorts från Lindex för någon vecka sedan.
Men det blev ingenting, tänkte att det var onödigt just nu eftersom jag ändå inte
kommer att använda dem förens nästa sommar, eller nu när vi åker till thailand då, men det
visste jag ju inte då ;D Iallfall, nu hittade jag en bild på ett par riktigt snygga från Gina.
(igen då, Gina fick till de, även om jag hatar gina)

Jag har ju ett par bruna i äkta skinn från Dagmar, men skulle vara bra med
ett par svarta också! Så här såg dem iallafall ut. Ska kika på dem imorgon.



translation; I looove leather, and i really looove leather shorts.
I got a paire from Dagmar, in a light brown leather!
Theese are from Gina Tricot!

Kommentarer
Postat av: zandra

Är dessa från gina? har kollat efter dom men inte hittat dom. LOVE them

2010-09-24 @ 22:57:43
URL: http://fotoland.devote.se
Postat av: Elin

Sv Zandra; alltså, jag läste i ellen Claessons blogg att dem kom från gina, men jag hittade dem inte heller :/ Tyvärr.

2010-09-25 @ 15:04:28
URL: http://fashioninfluence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0