Torsdag .

Händer mycket nu, hinner inte skriva här, ligger efter med en massa.
Idag var det iallafall praktik, likaså imorgon. Gick bra men var lite
dåligt med folk. Ellinor Pierre (ni vet hon som vann Robinson)
jobbar ju där, hon kom in till mig idag, ville ta en bild och lägga ut på sin
blogg... ja jag vet faktiskt inte varför, hon fråga lite och tog en bild.

Mina Acne Atacomas kom idag, absolut inte 100% nöjd...
Ska nog sälja dem, mitt hjärta suktar fortfarande efter de svarta.
Men har ett par sådana på gång, hoppas jag får dem!
Är det någon av er som är intresserade av ett par gråa?
Då kan ni få köpa mina!

Duschade precis, ska sova snart. Har inte sovit många timmar den
här veckan. imorgon är det praktik igen, sen är det höstlov!
Har några småsaker jag köpt som ska visas också, inkl skorna
från Acne, visar det i helgen. Nu blir det tv!


Kommentarer
Postat av: Frida

Vilken strl är det och hur mycket vill du ha för dem =)?

2010-10-29 @ 10:51:35
Postat av: Elin

Sv Frida; det är storlek 37, och jag vill ha der jag betalde för dem, 2000kr plus frakt! :)

2010-10-29 @ 11:02:07
URL: http://fashioninfluence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0