Fashion against Aids.

Idag släpptes H&Ms kollektion Fashion Against Aids, vilket jag hade glömt bort helt.
Men som tur var så var det ingenting som jag hade väntat på heller, ingenting som jag
hade fastnat för. För nån timme sen var jag in på
Aidas blogg, och hon hade provat lite
kläder från kollektionen i butik, hon hade bl.a provat en skit fin klänning/tunika. Som jag
inte hade sett förut. Den var så otroligt fin på henne så jag kollade på H&Ms hemsida om
den fanns, och det gjorde den. Så de beställde jag, kanske man kan ha på skolavslutningen.

Den fanns i en perisko färg också, den kostade bara 300kr, och så hade jag nån rabbat.
Så 200kr fick jag ge för den, vafan de är ju för en god sak så.


Boho Chic Tunikan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0