Onsdag .

Kom hem för en stund sen, och ska snart sova. Mår jätte dåligt igen, herregud vad
är det här för förkylning? Går ju aldrig över. Men jag är rätt glá nu iallafall, för nu
har mina Finsk skor skickats och kommer nog hit till mig om cirka 3-5 dagar, men
med min ständiga otur när det gäller sådana saker så kommer dem nog inte förens
nästa vecka, men men dem är på väg iallafall, känns bra!

Har fått otriligt många frågor om de skorna, vart jag beställde dem, vad dem
kostar osv. Och jag ska svara på allt de där i ett inlägg såfort dem har kommit,
så jag vet mer om storlekar osv. Så ni som undrar behöver inte kommentera
och fråga utan det kommer snart! Stay tuned.

Jag hoppas verkligen att jag kan ha dem, börjar bli lite osäker på om jag inte
skulle ha tagit en 37, istället för 38. Meeen de får man ta då, vill bara ha hem dem nu!
Men nu blir det sängen, skriver mer imorgon, ha det bra. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-03-04 @ 15:32:08
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0