For sale .

De här bootsen köpte jag på Scorett i höstas. Men nu ska jag sälja dem.
Ska köpa ett par andra! äkta skinn är det, och dem är sparsamt använda.
Storlek 37, men passar en 37a och 38a, som jag själv är.
Dragkjedjor på både insidan och utsidan av skon.
Dem sålde nästan slut direkt på Scorett!
Har setts på Elin Kling och många andra bloggare.




Vid intresse; [email protected]
1000kr, men priset kan diskuteras vid snabbt köp!


Translation; I'm now selling my boots from Scorett.
Very look alike's to Acnes shoes.
Real leather/skin. A Size, 37, but fits to 37 and 38 (UK; 7 and 8)
100Euro, interested? Contact me; [email protected]
We can talk about the price!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan tipsa dig om Seconds.se en auktionssida. Superbra, startad av Elin Kling.

Om du inte redan sett den..

2010-06-21 @ 19:25:42
Postat av: Elaine

Hej!

Vill gärna köpa din lindex väska 300kr om den är kvar.

Mvh Elaine

2011-05-11 @ 20:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0