Presenter .

Fick ett litet paket idag, från Fashionology! Jätte fina saker!
En present från Rachel Duister, som är grundaren eller vad man ska säga, haha.
Hon fick en tröja av mig och jag fick smycken av henne, kul va :)

Fick två halsband och en ring!
Ett halsband med ett fågel kranium, skelett.
Och ett halsband med en fjäder, och en ursnygg ring!

Det var också därifrån jag beställde min kloring!







Så tack så jätte mycket Rachel!
Och ni måste gå in på hennes hemsida och kika på hennes sjukt snygga smycken!
www.Fashionology.nl


Translation; Today i got a present from Rachel Duister, she runs the website FashionOlogy.nl
She designs beautiful jewlery. She got a cardigan from me, and i got this from her.
Ypu must check out her website; www.Fashionology.nl

Kommentarer
Postat av: janina

Riktigt fina smycken =) Vad kostar frakten på hennes smycken vet du det?

2010-06-24 @ 11:05:24
URL: http://janinamhler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0