Mulberry me .

Känner mig nästan sjuk idag, har inte fått någonting gjrt idag, borde plugga men det
ska jag ta tag i senare, mycket senare, orkar inte. Vaknade hos Johan,
skjutsa honom till jobbet, sen åkte jag hem och sola så länge det gick innan det började regna.

Ligger och tittar på Tv nu. Känner mig helt fanatisk, sitter inne på Mulberrys hemsida
dygnena runt, får inte missa när min väska kommer in. har bestämt att istället för
att åka till Stockholm och köpa den så beställer jag den, för den ska snart komma
in igen, pratar förståss om Alexa väskan, underbar!
Jag jobbar ju ungefär då när den kommer till Stockholm, och kan inte bara
"släppa" allt och bara åka ner från ena dagen till den andra. Så nu klickar jag
in mig där varje minut istället hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0