Zoe boot.

Har fått väldigt många frågor om mina zoe boots, från Sam Edelman, som pris, storlek, frakt, sida osv.
Tänkte skriva om allt det nu så de som är intresserade får svar på sina frågor.

Pris: Jag beställde mina från en sida från USA, (
SoleStruck.com) där kostar dem 319Dollar, vilket motsvarar cirka 2300kr. Frakten var däremot gratis när man beställer över 199dollar, och dem shippar gratis över hela världen. Tull: Men tull kostnad tillkommer dock. Tull är som ett lotteri tycker jag, många gånger har jag klarat mig utan att betala, men jag fick betala den här gången, tullen gick på cirka 500kr.

Så för hela kalaset fick jag betala cirka 3000kr för skorna. Helt klart värt det tycker jag, för jag absolut avgudar dem! Underbara skor.

Storlekar: Storlekarna på skor från utlandet brukar ju vara i, 5,6,7,8 osv. Man kan tänka såhär; 5=35, 6=36,
7=37, 8=38 osv (10=40). Jag tycker att storlekarna på just de här skorna överensstämmer väldigt bra.
Jag var dock ganska osäker på vilken storlek jag skulle ta, eftersom jag brukar pendla mellan 37 och 38. Men jag tog ett par 38or (8), dem passade perfekt! Jag tycker att ni ska ta den storlek som ni brukar ha.


Jag hoppas ni fick svar på era alla frågor, är det nått annat som jag har glömt bort som känns lite oklart är det bara att kommentera detta inlägg så ska jag svara så gott jag kan! Om ni känner er sugna på att köpa de här skorna så säger jag bara, slå till för allt i världen! Klart värt varenda öre! Men ni får nog skynda er, tror inte att den där sidan får in fler storlekar nu, det finns kvar i storlek 39 och 40, och dem är helt slutsålda överallt.
Men lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0