Torsdag.

Nu ska jag snart gå och lägga mig! Var ju hemma från skolan idag, vaknde upp med världens huvudvärk (4dagen i rad) och hade ju bara en lektion, så jag stannade hemma. Imorgon är det ju fredag också, så då är jag ju också ledig, skönt. Lite längre helg! Vill inte bli sjuk just nu så det blir bra att vara hemma lite längre och vila sig.

Tänkte också skriva en liten update om Jeffrey Campbell skorna, fick ju rätt många kommentarer om att jag skulle köpa dem! Men jag är fortfarande osäker, finns dem kvar imorgon på dagen så kanske det blir ett köp, meant to be liksom, haha. Många frågade också vartnånstans dem finns att köpa, måste faktiskt vara lite egoistisk och elak nu, eftersom det bara finns en storlek kvar, om jag inte vill ha dem imorgon och dem finns kvar så lovar jag att skriva vart dem är ifrån.

Men hade bra! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0