Spring-Summer 09/10. Balmain - Chanel.

Nu när vi har gått in på det nya året, och redan är i Januari tycker jag att det är jätte kul att sitta coh bläddra igenom alla vår och sommar kollektioner från olika designers. För att se vad man kommer få ser mer eller mindre av iår. Nu kollade ja på Balmain och Chanel och tänkte visa er lite bilder från Catwalken.

Balmain.







Jag personligen blev faktiskt lite små besviken på Balmains kläder. När man ser tillbaka på hur dem har sätt ut. Det var tråkiga färger och de mesta likna de andra för mycket. Inte alls lika mycket axlar heller.

Chanel.









Det här däremot älskar jag. Super söta kläder med en väldigt romantisk känsla. Otroligt fint och sofistikerat alltihop. De två sista bilderna är mina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0