Acne.

Ett utav mina favorit märken är Acne, snygga och stilrena kläder, med det där lilla extra.
Jag älskar mina pistols stövlar så in i norden! Var nyss in på Acnes hemsida, där dem förövrigt har lite smått och gott på rea just nu, för dem om missat detta.
Har haft ögonen på en helt underbar mocka jacka där ett tag, ni vet den i den grymma gröna färgen?
Den färgen är ju så klart slut, men den finns i svart och en jätte cool orange-röd färg.
Ny pris ligger den på lite över 4000kr, nu är den nedsatt till 2600 nått, kanske lite saftig summa ändå för att vara rea. Men det kliar i fingrarna! Fårse om den finns kvar på rea i min storlek mer mot sommaren, då slår jag nog till, men tills vidare får det nog vara.
Eftersom jag helst skulle vilja ha den gröna också.


Den jackan, i den röda färgen. Snygging seni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0