Söndagen.

Idag har det varit lite dåligt med inlägg. Gick upp rätt tidigt, skulle iväg och handla lite saker. Åkte till IKEA och köpte en bokhylla, där jag ska ha mina skor. Joråsatt, byggde ihop den helt själv till och med, ska visa den imorgon. Den var likadan som min garderob så den står brevid, blev riktigt bra faktiskt. Liiite glest med skor nu, men acne skorna och Finsk skorna ska upp såfort dem kommer, blir kanon. Så man och alla kan se dem jämt, haha. Köpte också ett par nya tights och nya nagellack, fin fina färger, ett ljusrosa och ett mintgrönt, Från Issadora, fick tag på det sista Vintage Mint, lycka!

Nu ska jag kolla på tv och sen sova. Tänkte ju ta igen dagarna jag missade på praktiken nu på lovet, men mår fortfarande inge bra, och det är lite annat som jag måste fixa hemma imorgon också, så jag går på Tisdag så får vi se sen.



Kommentarer
Postat av: mmia

nu då? : D

2010-02-28 @ 22:09:10
URL: http://awsomness.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0