Hello, im an Acne addict.

Acne är absolut mitt favorit märke, alla kategorier! Does it show? haha. Har egentligen inte ens en bråkdel av allt jag vill ha därifår, hittils har jag lyckats samla på mig, Acne Pistols stövlar, en klänning och nudå en Grön mocka jacka som är på väg, I die!! Varenda dag, flera gånger om dagen lyckas jag klicka in på Acnes hemsida och dröma runt lite. Men nu till saken, det jag alltid verkar fastna för varenda gång, och som jag kommer på mig själv med att alltid kolla om min storlek finns kvar är Atacoma wedges, dom är BANANAS!
Först och främst ska jag köpa skorna från Finsk, men jag tror fasen att jag lär ha ett par Atacomas med!
Frågan är bara svarta eller gråa? så hoppas jag av hela mitt hjärta att min storlek finns kvar när jag fått lite mer klirr i kassan.


 

This is totaly totaly BANANAS! Goood i just died.

Dessa ligger på 3500kr (cirka) på Acnes webbshop.
Så help me now! Vilken färg är grymmast?


Kommentarer
Postat av: juliaclara

SV:Elin : jag har legginsen och tröjan typ, höh!

Jacka har jag liknande saknar skorna!!!!



skit grymma och jag kan inte bestämma färg!!

2010-02-14 @ 16:34:39
URL: http://juliaclaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0