Blogtip, Aida.

Tänkte slänga in ett litet bloggtips. Kanske skulle börja med det ? Tipsa om lite bloggar jag gillar, som ger mig inspiration? Nu tänkte jag iallafall tipsa om en jätte bra blogg, som jag har läst i nått år nu. En tjej från sverige som driver den, fast hon bor i Italien, hon flyttade dit efter studenten för att jobba med det hon älskar, mode.
Hon är så otroligt vacker, och lägger upp jätte fina, roliga och inspirerande texter såsom bilder!
Aida heter hon, och ni kan läsa hennes blogg här!


Kommentarer
Postat av: Aida

Vad gullig du e!

p.s det e inte jag på bilden det vet du va?

jag e med fast i blå skjorta i det inlägget!



hon i svart är ännu en grym blogg > SRC83

xxx

2010-02-03 @ 16:52:37
URL: http://ilovemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0