Rachel Zoe project #3 !



Har tipsat om detta förut, men eftersom jag har ett hundratal fler läsare,
så tyckte jag att jag kunde tipsa om det igen! här kan ni nämligen se
andra säsong 3 av the Rachel Zoe project! super bra!
Älskar rachel, världens vackraste kvinna, enligt mig själv.
Skulle kunna döda för hennes garderob!

I den här säsongen pratar hon och hennes man mycket om barn.
Om att skaffa barn. För någon månad sedan så gick dem ut i
tidningarna och sa att Rachel är gravid!
Hon har ju haft det lite svårt med det, eftersom hon är så smal
men också för att hon jobbar så sjukt mycket, jaja ni får kika på
det själva! Enjoy .

KLICK KLICK KLICK KLICK KLICK KLICK KLICK !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0