Om Mig .

1. De 3 senaste köpen jag gjort är: Ett vintage skärp från Moschino (som jag inte fått hem än), Min fina stickade tröja från Stine Goya, och så var det nog ett par till Hunter stövlar!


2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är: haha, har nog bara till mina vänner

3. Det senaste jag googlade var: Hotell i Thailand

4. Mitt absolut sämsta köp någonsin: sämsta köp... vet faktiskt inte, brukar vara rätt nöjd faktiskt.

5. I min handväska har jag just nu…
Tugummi
Plånbok
Busskort
Matteböcker
Pennor
mm.


6. Min favoritgata i världen är: Ingenaning, har inte super stor koll på gator

7. Mitt signaturplagg: hm, jag vet inte... har helst speciella saker, som jag vet att inte så många andra har!

8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är; dyraste, Alexander Wang väska & Mulberry Alexa väska, 10000kr styck?  ja, finaste, hm min gröna mocka jacka från Acne tror jag/ YSL ringen!







9. Jag är beroende av: Älskling, familj, cola

10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord:
Speciell, annorlunda,

11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja: Acne

12. Jag har aldrig köpt något från: ??

13. Jag fyndar bäst på: Internet!

14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja: Anna Dello Russo’s & Rachel Zoe´s





15. Mitt nästa stora inköp ska bli?: Det vet jag inte än, men det kommer nog upp något snart ;D

16. Min stilikon är : Rachel Zoe.

17. I min skosamling har jag : Måååånga skor jag aldrig använt, många jag köpt enbart för at dem är fina att titta på! hehe.

18. Min drömväska är: Celine’s Boston Tote bag

19. Varje månad shoppar jag för
: Ingen månad är den andra lik.

20. På nätet shoppar jag helst just nu från : Topshop, Acne, Shopbop.com

21. Min favorit-modeblogg är : Livingdoll.blogg.no

22. Jag är som snyggast när : Jag inte försöker

23. Om jag vill ha smakråd/råd så frågar jag : A & Mamsen

24. Mitt hår är : trött efter all färgning, men rätt långt nu tillslut iallafall!

25. Mitt drömjobb är : Det vet jag faktiskt inte än


Source; Listan, Aida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0