Stockholm shopping

Slänger upp bilderna nu när jag har tid. De här är alltså det jag hittade i Stockholm.
Är lite mer saker också som jag köpte som jag inte har hunnit tagit kort på en.
Så det visar jag sen någon gång!



Två par Jeans från Cheap Monday (Weekday)

Två stora sjalar. Leoparden kommer från H&M.
Den gråa kommer från Gina.


Ny vita Converse.

Cooling brillor från H&M.

En puderrosa kofta med massa krimskrams på från H&M Trend.
En "Pippi" kofta från Pahladium.


Fick äntligen tag på den vita fina skjortan från Gina, ni vet jag fick bara tag på den
puderrosa här i Gävle, men nuså den är skit fin!
Sen hittade jag en puderrosa fin kofta med vita broderier.

Kommentarer
Postat av: Hanna

allt var verkligen skitsnyggt!

2010-04-11 @ 22:12:01
URL: http://rafflande.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0