Gummistövel.

Igår döptes min kusin, super fint var det! Och det gick jätte bra,
han var jätte lung och duktig, sötnosen. Men till saken, min gudmor
var där och hon hade skit snygga skor på sig, typ ett par korta gummistövlar
som ser ut lite som träskor, ett par gråa. Dem var så himla coola så jag
var tvungen att klicka hem ett par jag också! Dem var mycket finare i
verkligen heten än på bilden, verkligen.

Dem finns att köpa på, www.Systerlycklig.se
dom kostade cirka 1300kr om jag mins rätt.



Kommentarer
Postat av: juliaclara

SV:Elin: Jo visst det kan jag göra:)

2010-04-11 @ 20:15:23
URL: http://juliaclaras.devote.se
Postat av: juliaclara

SV:Elin - FashionInfluence: Jag har ju en liknande, tvekade mellan den och den där du har tyckte den blev alldeles förstor:(

Men jag skriver ett inlägg imorgon om det är ok?:)

2010-04-11 @ 21:20:14
URL: http://juliaclaras.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0