Möte med Only .

Kom hem från Stockholm för någon timme sedan, haft fullspäckad dag! Åkte från Gävle
tidigt imorse för att träffa alla på Onlys kontor i Solna. Men nu är det gjort
och allt är påskrivet, jag är nu Onlys nya Denimizer för Falun! Så himla roligt, tror
det här kommer bli hur bra som hellst. Alla var super trevliga, ser fram emot att träffa alla igen!
Åkte också och kikade lite i en Only butik, för att se hur dem arbetar där, fick med mig lite saker hem.

bland annat dessa ljusa jenas, och en jätte söt vit topp med spets.
Allting kommer alltså från ONLY.



Hittade även denna fina top, i lite linne aktigt material, faller jätte fint!


Blev i Solna ett par timmar, käkade lunch och pratade om hur framtiden kommer att se ut för mig
och min blogg. I höst kommer jag också att ha en VIP kväll på onlys butik i Falun, kommer att
skriva mer om detta längre fram så håll utkik efter det! Efter lunchen gick vi runt i
huset och träffade alla andra som jobbade där, alla var som sagt hur trevliga och snälla som hellst!

Träffade också finaste Aida! Har läst hennes blogg i flera år, blev rätt så chockad
när jag såg henne där! Så himla fin och jätte gullig


Source; http://aida.freshnet.se/

Svängde in i Uppsala på vägen hem, kikade in på H&M en snabbis. Ville kolla om trend hade
fått in något, hittade en hel del. Tänkte visa det senare. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0