Translations .

Ska börja översätta mina inlägg nu, eftersom många av mina läsare skriver till mig
och säger att dem gillar min blogg, men att dem inte förstår Svenska.
Jag vill att alla som vill ska kunna förstå vad jag skriver, och kunna bli insprerade!
Så så var det med det! :)


Translation; I'm starting to translate my blog posts! Because many of my readers
are writing to me and saying that they like my blog, but that they donät understand
Swedish. And i wan't that everyone that want's read my blog should be able to do that,
and to be inspired!


Tumblr_l3tj4miego1qa50neo1_500_large

Kommentarer
Postat av: catharina

SV: jag tkr den större modellen är bättre för att datorn får plats :)

jag är inte så insatt men det borde nog komma in nya snart eftersom att väskan är klassisk och funkar jämt! :)

2010-06-16 @ 18:00:46
URL: http://catharinaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0