FINSK .



Mina underbara skor från FINSK, har jag tyvärr inte använt än...
Har inte varit rätt tillfälle, iförsig så har ju alla andra (som jag vet)
äger dessa skor, dem till vardags. Det vill jag också ha, meeen jaa.
Jag vet inte varför jag inte har det, måste börja ha dem nu till hösten.
Jag har dem framme i min sko hylla, så att jag ska vänja mig vid dem, typ haha.

Vad tycker ni om dem? coola, fula, fina, snygga, gräsliga?

Translation; My beloved shoes from FINSK. I have not got a chans to wear them
yet, and i have to change that. I must wear them to this fall.
Im so angry at my self that i don't use them...
What do you think of them? Cool, ugly, nice, beautiful, horrible?

Kommentarer
Postat av: Zandra

Sjukt snygga!! önskar dom var mina ;)

2010-07-09 @ 10:35:35
URL: http://fotoland.devote.se
Postat av: Anonym

Det absolut fulaste jag sett!!! När fan ska man ha såna? När man går ut med hunden?? Gör ju inte så mycket om man trampar i skiten med dom!!!

2010-07-16 @ 13:18:08
Postat av: Elin

du är nog den första som har sagt det! Men det är väll klart, vissa ska väll vara tråkiga också, ha samma som alla andra :)

2010-07-16 @ 16:45:03
URL: http://fashioninfluence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0