Fundering.

Har tänkt endel på det här med tatueringar, har aldrig varit så att jag absolut måste skaffa en så fort jag fyller 18. Gillar dem inte så mycket alls på tjejer. Finns bara några jag tycker är fina. En som jag skulle kunna göra är en fin liten text på revbenen under armen, på sidan, om ni fattar. haha. Det har jag alltid tyckt varit fint.
Skrev om det typ förra året också i min gamla blogg. Svårt bara att veta vad det ska stå, har några förslag här, vad tycks?



Den första gillar jag mest, "Smile until your face hurts" .

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Jag har letat som en galning efter en väska ifrån zara med nitar på sidorna som jag såg att du ägde,

Du skulle inte kunna tänka dig och sälja den?

Skulle kunna betala 700:- för den.



Lika bra att fråga, man vet ju aldrig:)

2010-01-30 @ 10:46:49
Postat av: Elin

svarade på din mejl, så kika där så fort som möjligt ! :)

2010-01-30 @ 14:05:41
URL: http://fashioninfluence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0