Mom2Mom - Love By Isabel Adrian .

För ett tag sedan kom ju Isabel Adrians kollektion ut för Mom2Mom, mamma kläder som man
även kan bära när man inte är gravid. Jag föll pladask för den här klänning!
Hur fin är den inte?! Vill så gärna beställa den, men frågan är väll om det
är lite väl att beställa gravidkläder när man inte har planerat att bli gravid på ett par år till?
Men som sagt så kan man ju ha den ändå... Svåååårt. Men skulle ju även ha den när jag
någongång blir gravid också såklart, den är ju som finast då!

1799kr kostar den iallafall, du kan köpa den på Nelly, (finns i svart också)







Kommentarer
Postat av: Frida

Beställ!! =)

2011-11-21 @ 17:47:53
Postat av: Alexandra Olsson

Oh den köpte jag också och jag är inte gravid, har aldrig ångrat mig!! Köpte silkscarf cream till från mom2mom och har fått så många komplimanger!



Tack för fin blogg!

2012-02-02 @ 09:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0