Hur man köper FINSK.

Nu tänkte jag slänga in en liten guide om skorna som jag fick igår. har fått miljontals mejl, kommentarer och frågor om en massa saker som gäller skorna, bara det jag får kommentarer om nu, haha.
Men iallafall så tänkte jag svara på era frågor nu.

Vart har du köpt dem? Jag beställde mina direkt från deras presskontor i London.
Jag gick in på deras hemsida (FINSK.com) och tog deras mejladress, och frågade
om dom visste hur man kunde få tag på ett par skor. Dom hade ett par i min storlek
över, så de var därför jag kunde göra så.

MEN. Som sagt så var det något jag kunde göra för att dem hade min storlek. För
egentligen så är de här skorna slutsålda överallt. Så man ska nog ha rejält med tur för att få
tag på ett par. Men det är bara att skriva till dem, för er som är intresserade.

Vad fick du betala för dem/vad kostar dem? Det är väldigt olika beroende på hur valutorna är. Jag fick mina för £300 (pund) hade jag köpt dem en vecka innan, så hade jag fått betala 3600kr för dem, men så gick det ner
lite, så det jag betalade var 3300kr. Nästa vecka kanske det är 4000kr. Det beror på. Det går ju upp och ner varje dag. Men jag ringde till Forex och frågade dem där, så det skulle bli rätt. Jag tror att dem kostar närmare 50000kr i butik, så det här var ju ett kap!

hur är dem i storlek? Normalt så är jag imellan en 37a och en 38a, beror helt på skon vad jag har.
Men när det gäller sånna här skor så brukar jag ta 38, hatar när det spänner och om dem är lite stora så är det ju bara att lägga i en sula. Så jag tog en 38a, den var bra, lite stor i hälen men jag la i en sula så det blir nog bra. Så dem är nog rätt normala i storleken. Dem går också efter samma skostorlek system som vi, ex, 36,37,38 osv.

Hur är dem att gå i? Fick ju dem igår, så har inte haft dem ute än,
vilket jag heller inte kommer ha förens i vår. Men gick med dem inne,
i början var dem lite vingliga men man kom snabbt in i det och jag tycker inte att dem är svåra att gå i.

Vad heter skon om man ska beställa? Dem heter FINSK pony black.

Det var de vanligaste frågorna jag fick, är det nått annat nu undrar över så är det bara att fråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0