Måndag.

så nu var det Måndag igen... Bara imorgon kvar nästan på den här veckan, är ju ledig på onsdagar och på torsdagar slutar jag 11, så snart är det helg igen! Skönt. Den här veckan blir det bara plugg på hög nivå. Matte B, samhäll och engelska B. Måste bli klar!

Men nu till de jag tänkte ta upp här. För det första. När jag visar olika klädkollektioner från olika designers, så får jag olika kommentarer om att mann inte kan förstå hur jag kan gilla så där smala modeller osv.
tänkte ju bara säga det att för det första, vad har modellerna med det att göra? att kläderna är snygga. Alla modeller ser ut sådär, och det är inte jag som har klätt på dem. Så mina underbara läsare, skulle vara trevligt om ni kunde förstå detta. Kläderna är det jag gillar, och det är det jag vill visa er!

En annan sak, när ni "anonyma" läsare skickar iväg en liten avundsjuk och otrevlig kommentar, och tror att jag inte alls kommer veta vilka ni är, har helt fel. Spårar eran Ip adress och jag vet exakt vilka ni är :)
missförstå mig rätt, absolut ingenting som jag bryr mig om, tar inte åt mig av de ni skriver alls, men menar bara att ni kan lika gärna skriva namn, för jag vet ändå vilka ni är.

Så var det med det! Nu blir det tvkik, ha det bra. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0