.


Nu tänker jag lägga ihop allting som finns kvar, och inte ha med det som är sålt, så att det är
lättare att se, ska nog lägga upp lite nytt också! Alla sakerna är som vanligt helt oanvända
och endast prövade om ens de! Priserna kan alltid diskuteras om det skulle vara så :)
Mejla mig helst, men det går bra att kommentera också! [email protected]




Säljer den här ombloggade pälsen från H&M Trend.
I storlek 34! Har aldrig använt den, köpte den för någon
månad sedan! Sitter super fint. Vill helst ha 1000kr för den
men priset kan diskuteras! så mejla mig om priset eller
om ni är intresserade! [email protected]

Säljer också den här fina leopardpälsen med tre kvarts ärm.
Den kommer från H&M. har aldrig använt den!
Osynliga knappar, och utan krage.
300kr.
[email protected]



Den mycket ombloggade "wang" väskan från Lindex, som
sålde slut på ett kick! Säljer nu min, för att den aldrig har
kommit till användning, konstigt nog. Så hann du inte köpa
den då, så har du en ny chans nu!

300kr [email protected]


Stor och rymlig väska från Nelly. Många fack. Aldrig använd. 
En jätte fin grå färg. Axelband finns också.
200kr.
[email protected]


Kilaklackarna från Monki, som försvann direkt. Hann du inte köpa dem?
Det kan du göra nu, jag har aldrig haft dem här på mig, vet inte ens
om jag har provat dem. Iallafall här tar dem bara en massa plats.
Storlek 37. 400kr. Mejla mig:
[email protected]


Super fina sandaletter från Din Sko, (Fanns förra sommaren?)
Aldrig använda utomhus, inte inne heller. Snörning fram, med
silver spännen. Storlek, 37. Något liten i storleken, så den
passar även en 36a. 200kr
[email protected]


Rosa sidenklänning från StylebyStars. Storlek 34/XS.
Helt ny aldrig använd. Lite längre fram och bak än vad
den är på sidorna. Fint fall. Skärpet är inte med.

100kr [email protected]


Fin kofta från H&M Divided, storlek 36. OBS, på den som jag
säljer är det tre kvarts arm!
Helt ny, oanvänd.
100kr. [email protected]


Super cool "mobil väska" ? eller vad säger man, sånna där man kan ha runt halsen?
Ja man kan väll ha dem hur man vill men så ni fattar. Alltså ingen stor väska.
Också den helt ny, kommer från Gina. 95kr
[email protected]


Stor mysig kofta med tre kvarts arm, från Gina tricot.
Super fint mönster. Använd en gång.
350kr. [email protected]
Storlek: XS, men passar också S & M, beror på hur man vill att den ska sitta.


Chanel inspirerad väska från Gina tricot, lite större än den första som kom ut!
Silver och svart. Också oanvänd. 80kr. [email protected]


Sjukt coola vintage adidas shorts! Aldrig använda.
Skit fin mint grön färg. Köpte dem av en tjej som hade
köpt upp ett gammalt lager med massa sånna här!
Storlek 34/36. Eftersom det absolut inte går att få tag på så vill jag
ha 350kr för dem! [email protected]







Kommentarer
Postat av: Anonym

är intresserad av den mobilväskan :) hur mycket kostar frakten... kan jag få allt för 100 kr?

2011-06-19 @ 14:06:38
Postat av: Emelie Långh

Hallå!



Ett år senare undrar jag om du fortfarande har adidas shortsen kvar och vill sälja dem? :)



Hör av dig på [email protected]

2011-07-17 @ 16:11:18
Postat av: Marielle

Lite sen är jag också, haha. Har du fortfarande kvar väskan från Gina Tricot?

2011-08-14 @ 00:13:22
Postat av: jeanny - I ♥ MY LIFE

Hej,

jag undrar om du har den ''mobil-väskan'' kvar ?



tack i förhand !

2011-08-27 @ 19:13:33
URL: http://yyousuck.blogg.se/
Postat av: Ronja

Dessa råkar inte finnas kvar, heh?

2011-09-06 @ 18:31:15
Postat av: Elin

Sv ronja; vilka menar du ?

2011-09-06 @ 18:32:02
URL: http://fashioninfluence.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej, du råkar inte ha mobilväskan kvar? :/

2011-09-26 @ 14:02:45
Postat av: Anonym

Råkar päksjackan finnas kvar efter så lång tid?

2012-09-03 @ 22:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0