SÖNDAG

Vaknade upp med hjärtat som vanligt imorse, har varit så otroligt trött sista tiden
så jag låg kvar i sängen i flera timmar. Nu är jag hemma en sväng medans min finaste
skulle göra annat en stund. Just nu ligger jag i sängen och slö tittar på Saltön, längtar till sommaren!  



Igår var jag hos Sara och käkade med många fina tjejor, hon hade "utflyttningsfest" för hon ska flytta till Östersund och plugga om en vecka, riktigt jäkla tråkigt tycker jag... Men det var kul att träffa lite folk jag inte varit med på flera år. I veckan ska jag träffa mina finaste, Frida och Tone. Det ska bli himla kul, var ett tag sedan vi sågs nu allihopa :) Men nu ska jag nog hoppa in i duschen och försöka ta tag i den här dagen!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0