Torsdag .

Nu ska jag snart iväg på en ansiktsbehandling, ska bli skönt!
Imorgon bär det av till Thailand också, Äntligen!!
ska bli super skönt! Igår var jag och amanda och käkade på
stan med några tjejer i klassen som kom hem från Thailand i förrgår.
Dem var skit bruna, så det fick mig bara att längta ännu mer!
Kommer nog inte skriva så mycket mer här, innan jag har kommit ner
och fått igång internet, så att ni vet. Men kommer iallafall att försöka
uppdatera där nere så mycket som möjligt!
Flygresan kommer ta 10 timmar, åker imorgon vid 1 på dagen, och
kommer väll fram när klockan är 11-12 på natten här!


Kommentarer
Postat av: ELIN- mode & vardag

jätte fin blogg du har! :)



rolig att läsa.

Kram.

2011-03-13 @ 17:46:19
URL: http://elinpassanisi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0