Framtiden .

Funderat en del på framtiden, nu när man har tagit studenten och allt.
Vill ju jobba med mode, inom någon form. Vet inte riktigt vad än.
Men just därför så är det ju hur kul som helst att jag blivit Onlys nya ambassadör/Denimizer,
och att jag faktiskt "jobbar" med mode nu. Kommer nog iallafall att söka till
Universitetet i Stockholm, och läsa modevetenskap, skulle vara roligt tror jag,
någon som har gått det? Blir nog till våren det. Just nu kommer jag bara fokusera på Only.

Som sagt så får ni hålla utkik här i bloggen, eftersom ni alla kommer
vara välkomna när jag ska ha min VIP kväll i Only butiken! Kommer mer information
om detta lite längre fram!


En bild från i Torsdags när jag var i Stockholm och hade möte med Bestseller/Only.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Åh så kul! Vad innebär det att vara Onlys nya ambassadör/Denimizer? Vad kommer du få göra liksom?

2011-06-19 @ 13:41:57
URL: http://nathaliejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0