Onsdag, Only butik .

Kom nyss hem, har varit i Falun hela förmiddagen idag, träffat de i Only butiken, pratat med lite
andra företag och handlat lite. Hittade lite saker i Only butiken, lite höst kläder. Ska visa de senare
eller imorgon, vi får se. Har lite att planera och fixa ikväll, måste skriva och skicka iväg lite mejl mm.
Fårse om det blir någon tid över för annat. amanda följde med mig till Falun, vi skulle vara
med varandra ikväll med men då var hon tvungen att åka och jobba, riktigt tråkigt.
Imorgon blir det jobb för mig med, ska bli skönt faktiskt!

så här ser det ut i "min" Only butik i Falun:










Kommentarer
Postat av: STYLE CRUSH, UPPSALA

sv: åh de är som sagt lite plastiga.. men snygga ändå! jag tog 34, ruskigt stora, men fanns inga mindre :)

2011-07-27 @ 21:09:47
URL: http://www.emira.se/bloggar/style-crush

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0