David Beckham for H&M Bodywear Line .

Fick ett pressmeddelande från H&M igår på mejlen, den stora nyheten är
att David Beckham kommer tillsammans med H&M att göra sin nya Bodywear-kollktion
tillgänglig för miljontals av fans över hela världen via ett långsiktigt samarbetsavtal. 
Samarbetet för det möjligt för David Beckham att producera och sälja den
hett efterlängtade nya underklädeskollektionen DAVID BECKHAM bodywear exklusivt i
crika 1800 H&M butiker i omkring 40 olika länder, världen över.

Den inledande kollektionen kommer att lanseras inför Alla hjärtans dag
2012 med start den 2 februari!
"Under det senaste året har jag utvecklat min Bodywear-kollektion tillsammans
med mitt team och jag är väldigt stolt över resultatet, jag ser verkligen fram emot
att presentera kollektionen för H&Ms kunder i februari" Säger David Beckham.

Ja, vad tror ni om det? Kan ju bli intressant.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0