Onsdag .

Var precis och hämtade ut lite paket, beställde ju en ny bikini
från H&M, som jag tänkte ha i Thailand, men vet inte alls om jag vill
ha den kvar. Färgen var inte som jag tänkt mig, inte alls som på bilden.
Har en likadan i svart också, och den är mycket bättre, fårse hur jag gör.
Men det var också en super fin blus! Den ska jag ha kvar.
Tänkte visa allting jag köpt nu i helgen.

Fick också hem ett par svarta skinnskor från Modekungen med en
plexiglas klack, dem var inte alls bra, så dem åker tillbaka direkt.
Riktigt konstiga att gå i. jaja, ni får se det sen!
Nu ska jag nog sätta på en film, shutter island tänkte jag.
Skulle åka till J, men har haft sjukt ont i magen i flera dagar.
Hade väll ändå bara blivit tvungen att städa om jag kom dit, han fick ny
lägenhet igår, en 100 gånger bättre! Super skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0