Tisdag .

Helt onödig dag, vaknade knappt imorse, kändes som att jag inte hade
sovit på en månad. Åkte iallafall ner på stan och fixade ett nytt pass.
Gick till skolan efter de, men som vanligt så behövde man ju inte vara där..
Var bara att åka hem igen, sov i två timmar och nu sitter jag och pluggar
som en tog för provet i naturkunskap B som tydligen är imorgon...

Får bara blicka framåt nu, till Thailand om bara 5 veckor! Heregud
det var ju liksom ett halvår sedan vi bokade det!
Hotellet första veckan är ju bokat, men nu har vi hittat ett hur fint
som helst för andra veckan, jag dör, jag måste bo där!!
Bara en sådan sak att man har poolen på utanför dörren på terrasen
och att en tant åker omkring i en liten trä båt med frukt och drinkar?!?
Gud va jag längtar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0