Vita Coco .

Har ni hört talas om Vita Coco? Som bland annat Rihanna gör reklam för.
Det är ett helt naturligt kokosnötsvatten, med olika smaker.
Super nyttigt ska det vara, och väldigt populärt i Amerika bland kändisarna.
Jag har blivit sponsrad av Vita Coco, bland annat till bloggen och till min VIP kväll hos ONLY.
Finns 5-6 smaker, och jag kommer att lägga alla dem i Goodiebagen som kommer att lottas ut.
Får själv också massor av smaker som jag ska prova, kommer berätta för er här i bloggen
hur dem var, tror att det är super gott och fresht! tror faktiskt att paketet har kommit nu, ska
hämta ut det efter jobbet! Så håll utkik här så ska jag berätta vad jag tyckte om dem,
antingen senare ikväll eller imorgon!

Kolla in deras hemsida medans: Vitacoco.com

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Välkommen till ONLY gänget förresten ;)



Roligt att läsa om att du planerar inför din vip-kväll på ONLY. Är själv i full gång med att planera. Jag undrar bara om du har några tips på företag som sponsrar? Vill ju dela ut så bra goodiebags som möjligt :) Hoppas du har tid att svara!



Mvh Emelie Bjertner (emeliiy.devote.se)

2011-08-12 @ 11:03:19
Postat av: Ida

Verkar supergott faktiskt!

2011-08-13 @ 16:00:57
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0