Lördag .

Kom nyss hem från Furuvik, gud har inte varit där på minst 10 år tror jag. Följde med
min farbror och hans son, min kusin Elias :) Super mysigt! Först vann jag en 2Kg plopp
och efter det en 2kg marabou choklad, haha.
Nu är jag jätte trött, så det blir bara tv ikväll, imorgon ska jag jobba igen.
Var även tvungen att fota lite när jag kom hem, Only kontoret i stockholm var tvungna att
ha för att sätta på min inbjudan, till min VIP-Kväll i Falun. Eftersom jag inte hann vara med
på plåtningen i Stockholm, som de andra tjejerna var med på, riktigt tråkigt, men det går väll fler tåg!


Kommentarer
Postat av: www.alexandrastyle.se

Många fina pjux!



www.alexandrastyle.se

2011-08-14 @ 19:07:34
URL: http://www.alexandrastyle.se
Postat av: jessica

snygga skor!

2011-08-16 @ 12:20:35
URL: http://jessicawj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart köpte du dina jeanshorts :)?

2011-09-10 @ 00:43:35
Postat av: Anonym

var har du köpt din sängkappa? :D

2011-09-13 @ 17:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0