I don´t play nice .

Hej allihopa! Har inte skrivit på ett tag, men finn ju anledningar till det också!
Nu ligger jag i soffan och kollar på film med pappsen. Ska bara vara hemma idag.
Igårkväll gick jag på bio med finaste Sussi, har inte träffat henne på jätte länge, umgicks
med henne varenda eviga dag för ett par år sedan, men nuså ska vi nog ta och börja
ses igen! Hoppas jag :) Vi såg iallafall "Jag saknar dig" så jäkla bra film, så ni som inte
sett den MÅSTE se den, jätte hemsk, hela bion grinade, även jag.


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej om det skulle vara så att du ville sälja lackskrna från hm trend ,så är jag väldigt intresserad /maria

2011-08-28 @ 01:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0